راهنمای ساخت اکانت اختصاصی گوگل ادز از 0 تا 100 + آموزش تصویری

ساخت اکانت گوگل ادز

ساخت اکانت گوگل ادز چگونه انجام می شود؟ داشتن اکانت گوگل یکی از ابزار اساسی برای تبلیغات گوگل است که داشتن آن برای هر کسب و کاری لازم است. چرا که بدون داشتن حساب کاربری گوگل ادوردز نمی توانید در جهت تبلیغات گوگل ادز گامی بردارید. با توجه به محدودیت های گوگل ادوردز ایران ممکن است سوالاتی در ذهن شما شکل بگیرد که چگونه از داخل کشور می توان اقدام به ساخت اکانت گوگل ادز نمود؟ از همین رو تصمیم داریم در این نوشتار به توضیحات لازم در این زمینه بپردازیم.

اکانت اختصاصی گوگل چیست؟

چند کلید اساسی برای موفقیت در تبلیغات PPC وجود دارد. یکی از آن ها هدف گذاری تبلیغات گوگل ادوردز است که از طریق ثبت نام در گوگل ادز انجام می شود. بنابراین برای ساخت کمپین گوگل ادز خود باید ابتدا یک اکانت اختصاصی ادوردز داشته باشید.

برای ساخت اکانت گوگل ادز یک پنل کاربری وجود دارد که گوگل در آن امکانات و مزایای زیادی را به کاربرانش پیشنهاد می دهد. شما با داشتن آن می توانید به ایجاد کمپین گوگل ادز و بهینه سازی آن ها بپردازید. همچنین می توانید از این مزایا برای افزایش کلیک گوگل و در نتیجه فروش و بازدهی بیشتر بهره ببرید.

اما چطور می توانید حساب کاربری گوگل ادز بسازید؟

مراحل ساخت اکانت گوگل ادز

اگر برای اولین بار قصد ساخت اکانت گوگل ادز را دارید ابتدا باید در سایت گوگل ادز به نشانی ads.google.com ثبت نام کنید. برای این کار هم کافی است در گوشه سمت راست صفحه، بر روی دکمه sign in کلیک کنید. پس از تکمیل مراحل ثبت نام، می توانید نسبت به ساخت اکانت گوگل ادز اقدام نمایید.

اما اگر تجربه اولتان نیست، کافی است وارد پنل گوگل ادز خود شوید. مطابق تصویر، علامت بعلاوه موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را انتخاب کنید.

مرحله اول ساخت اکانت گوگل ادز

سپس گزینه Create new account را انتخاب کنید تا صفحه ای به شکل زیر برایتان نمایان شود.

مرحله دوم ساخت اکانت گوگل ادز

اطلاعات مورد نیاز را در این صفحه وارد کنید. با انتخاب گزینه save and continue وارد مراحل شارژ پنل گوگل ادوردز می شوید که توضیح آن ما را از بحث اصلی این مقاله دور می کند.

در نهایت شرایط لازم برای شروع تبلیغات در گوگل ادوردز فراهم می شود. دقت کنید که برای تبلیغات، هر چند وقت یک بار نیاز به شارژ گوگل ادز دارید. برای این کار می توانید از خدمات آسان ادوردز برای شارژ اکانت گوگل با لیر یا دلار استفاده نمایید.

مزایای ساخت اکانت گوگل ادز توسط آسان ادوردز

آسان ادوردز با کمترین هزینه امکان مدیریت حساب گوگل ادز شما را فراهم می کند؛ کافی است با ما تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که این دسترسی به صورت 24 ساعته و مستقیم به اکانت google ads است. در نتیجه سایت واسطی وجود ندارد.

به علاوه شما می توانید شخصا کمپین های تبلیغاتی خود را ایجاد و مدیریت کنید یا آن را تماما به تیم آسان ادوردز بسپارید. در صورت تمایل به خرید اکانت مدیریت شده گوگل ادز و تبلیغات توسط تیم آسان ادوردز، کافیست حین تکمیل فرم درخواست شارژ حساب گوگل ادوردز، گزینه مربوط به مدیریت اکانت گوگل را نیز فعال کنید. با این کار، درصد کمی روی هزینه کل پکیج انتخابی اضافه می شود.

چه اطلاعاتی برای ساخت اکانت گوگل ادز نیاز است؟

برای ساخت اکانت گوگل ادز، شما حداقل به یک آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه نیاز دارید.

برای ایجاد حساب ایمیل می توانید از سرویس های ارائه دهنده رایگان مانند یاهو و گوگل (جیمیل) کمک بگیرید. به عبارت دیگر الزمی برای داشتن ایمیل سازمانی وجود ندارد.

ایمیل
تلفن همراه

با توجه به تحریم هایی که برای استفاده از گوگل ادز در ایران وجود دارد، برخی بر این باورند که با انتخاب ایران در گوگل ادز جهت ساخت اکانت نمی توان از شماره تلفن های فعال در کشور استفاده کرد. این تفکر درست است اما با بکارگیری برخی اسکریپت ها و افزونه ها امکان افزودن شماره تلفن ایران به گوگل ادز فراهم می شود.

شارژ ادوردز چگونه انجام می شود؟

نحوه شارژ اکانت گوگل ادوردز پس از خرید گوگل ادوردز و ساخت اکانت، یکی از سؤالات رایج کاربران است که گاه از پیچیده بودن آن شکایت می‌کنند. آیا می‌دانید شما هر ماه باید مقدار متفاوتی برای همان تبلیغ گوگل ادز قبلی بپردازید؟

بعد از ساخت حساب کاربری گوگل ادز، گوگل به صورت خودکار 50 دلار را به‌عنوان سرمایه اول شما در نظر می‌گیرد و علت اطمینان گوگل هم این است که شما سرمایه کافی برای تبلیغ در گوگل ادوردز را دارید.

جالب است بدانید که اگر طی 20 روز، 50 دلار را خرج کنید گوگل، آستانه سرمایه را برای شما 200 در نظر می گیرد و اگر کمتر از 50 دلار مصرف کرده باشید، گوگل همان 50 دلار را به عنوان سرمایه شما در نظر می گیرد.

مهم ترین مسئله ای که باید درک کنید این است که گوگل ادز چگونه هزینه می کند!

ساخت اکانت گوگل ادز چه مزایایی دارد؟

ساخت اکانت گوگل ادوردز

ساخت اکانت گوگل ادز اولین مرحله برای شروع تبلیغات در گوگل است.

خرید اکانت ادوردز امکان نمایش تبلیغات برای افرادی که احتمالاً به محصولات و خدمات شما علاقه مندند را فراهم می کند. علاوه بر این با خرید اکانت google ads می توانید نرخ تبدیل کلیک ها را پیگیری کنید و بازدهی تبلیغات را مشخص کنید.

تبلیغات آنلاین همچنین به شما این فرصت را می دهد که به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید. در نتیجه با ساخت اکانت گوگل ادز و ایجاد کمپین های تبلیغاتی می توانید تبلیغ گوگل ادوردز خود را به افراد مناسب، در زمان و مکان مناسب نشان دهید.

هزینه خرید اکانت گوگل ادز

ساخت اکانت ادوردز به تنهایی برای کاربران هزینه ای ندارد اما هر اکانت باید به مرور زمان شارژ شود تا بتوان تبلیغات را اجرا کرد. هزینه ساخت اکانت گوگل ادز و شارژ اکانت ادوردز نیز بسته به نوع کسب و کار شما و به دلخواه مشخص می شود. یعنی ملزم به انتخاب رقم مشخصی نیستید.

اما باید بدانید مبلغی که برای شارژ اکانت اختصاصی گوگل ادوردز خود در نظر می گیرید با هر کلیک کاربران بر روی آن، اندکی کسر می گردد.

میزان مبلغی که از کل بودجه مد نظر شما کم می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد، اینکه کلمه کلیدی گران قیمت یا ارزانی را انتخاب کنید، نوع کسب و کار و میزان رقابت در آن، هدف شما از تبلیغات ادوردز، نوع کمپین تبلیغات آنلاین و … همگی در تعیین هزینه هر کلیک موثر است.

طبیعتا هرچه هدف شما بزرگ تر و کلمات کلیدی سخت تری را انتخاب کنید، رقم بیشتری نیز از حساب شما کسر می گردد. اما برای اینکه هزینه ای معقولی برای خرید اکانت گوگل ادز صرف کنید لازم است اهداف خود و صفحاتی که منجر به جذب مشتری یا خریدار از شما می شود را بهینه سازی نمایید. در این راستا مشاورین ما در آسان ادوردز می توانند جزئیات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

در این راه صرف کنید لازم است اهداف خود و صفحاتی که منجر به جذب مشتری یا خریدار از شما می شود را بهینه سازی نمایید. در این راستا مشاورین ما در آسان ادوردز می توانند جزئیات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

آیا امکان دسترسی چند نفر به صورت همزمان به یک اکانت اختصاصی گوگل وجود دارد؟

با اشتراک گذاری دسترسی به حساب Google Ads، می توانید با سایر افراد در کسب و کارتان در همان حساب Google Ads کار کنید. هنگامی که شما اجازه دسترسی به آن ها می دهید، می‌توانید سطح دسترسی کاربر را ویرایش کنید. از بابت قطع دسترسی نیز نگران نباشید زیرا هر زمان که نیاز به توقف دسترسی سایرین باشد، امکان آن برایتان فراهم است.

سوالات متداول در مورد ساخت اکانت گوگل ادز

و در آخر

ساخت اکانت گوگل ادز از اولین اقداماتی است که برای آموزش کامل گوگل ادوردز باید بدانید. با توجه به محدودیت هایی که در کشور وجود دارد، ایجاد آن نیازمند آگاهی نسبت به برخی نکات است که سعی کردیم تا حدودی در این نوشتار به آن ها بپردازیم. با این حال توصیه می کنیم ساخت اکانت خود را به افراد متخصص و با تجربه در این زمینه بسپارید تا با خیال آسوده تری بتوانید فرآیند تبلیغات خود را آغاز نموده و بازدهی آن را مشاهده نمایید.

این مطلب برات مفید بود؟ به اشتراک بذارش

نظرات

  1. farzadmoradi679@gmail.com
    فرزاد

    سلام و وقت بخیر
    ببخشید چرا من نمیتوانم وارد sing in شوم؟ارور میزنه

    • info@asanadwords.com
      آسان ادز

      سلام. چک کردیم مشکلی نیست
      برای رفع مشکل میتونید تماس بگیرید تا تیم پشتیبان کمکتون کنن

  2. farzadmoradi679@gmail.com
    فرزاد مرادی

    سلا م و احترام
    ببخشید من کل مراحل ساخت کمپین رو رفتم فقط مرحله آخر اطلاعیه پرداخت من مستر کار
    ت ندارم،آیا راه حلی هستش؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • info@asanadwords.com
      آسان ادز

      سلام دوست عزیز. میتونید از خدمات آسان ادوردز استفاده کنید
      تماس بگیری دوستان راهنماییتون میکنن

ثبت نظر