بهترین اصول کمپین های تبلیغاتی چیست؟ | کمپین تبلیغاتی آنلاین 2023

کمپین تبلیغات آنلاین

کمپین تبلیغات آنلاین چیست؟ کمپین تبلیغات آنلاین یکی از بهترین روش ها برای تبلیغ یک محصول، خدمت یا کسب و کار در پی خرید کلیک گوگل است. البته این مورد، تنها هدف اجرای کمپین تبلیغاتی نیست و می تواند با اهداف دیگری همچون افزایش آگاهی برند، افزایش ترافیک ورودی سایت و مواردی از این دست نیز انجام شود.

هر کاربر در طول روز ممکن است با کمپین تبلیغاتی کسب و کارهای مختلفی روبرو شود؛ به همین دلیل، ممکن است به دلیل ایجاد مزاحمت، از تبلیغات بعدی عبور کند. راه خروج از این شرایط جهت رساندن صدای کسب و کار به گوش مخاطب، رعایت اصول طراحی کمپین بازاریابی و اجرای کمپین های تبلیغاتی خلاقانه است.

در این مطلب قصد داریم تا در مورد این اصول و راه های افزایش جذابیت کمپین تبلیغات آنلاین صحبت کنیم و با چند ابزار مفید و کاربردی جهت ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق صحبت کنیم. پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

فهرست مطالب نمایش

کمپین تبلیغات آنلاین چیست؟

کمپین تبلیغاتی

برای بررسی عبارت کمپین تبلیغات آنلاین، ابتدا از واژه «کمپین» شروع می کنیم. منظور از این کلمه، آماده کردن همه ابزارها برای انجام فعالیتی خاص با هدف مشخص است. مزیت استفاده از تمامی ابزارهای بازاریابی دیجیتال چیست؟ بنابراین در کمپین تبلیغات آنلاین، از تمام ابزارهایی که فضای دیجیتال در اختیار ما قرار داده، استفاده می کنیم تا به هدف نهایی اجرای کمپین برسیم. این هدف می تواند موارد زیر را شامل شود:

  • افزایش آگاهی از برند
  • تبلیغ یک محصول یا خدمت
  • تبدیل کاربران به مشتریان راغب و جمع آوری لید
  • افزایش ترافیک ورودی به سایت
  • و …

برای رسیدن به هر یک از این اهداف، ممکن است به ابزارهای خاصی نیاز داشته باشیم. به همین علت، جهت اجرای کمپین تبلیغات آنلاین برای کسب و کارهای مختلف، نمی توان نسخه یکسانی پیچید. در واقع در هر مورد، بنابر ویژگی های کسب و کار و استراتژی تبلیغاتی متناسب با آن، کمپینی طراحی می شود.

اهمیت کمپین های تبلیغاتی برای کسب و کارهای امروزی چیست؟

امروزه بسیاری از کسب و کارها در فضای دیجیتال حضور دارند؛ دلیل این موضوع، به حضور طیف وسیعی از کاربران در این فضا و استفاده آن ها از اینترنت مربوط می شود. بنابراین تبلیغات آنلاین می تواند روش مناسبی برای حضور در برابر دیدگان مخاطب محسوب شود. البته با رعایت اصول کمپین تبلیغاتی، این گستردگی می تواند با دقت بالایی همراه شود؛ به این صورت که محتوای تبلیغاتی دقیقاً به دست مخاطب هدف برسد.

به غیر از این، به واسطه ابزارهای مختلفی که در بستر اینترنت و فضای دیجیتال وجود دارد، این امکان برای کسب و کارها فراهم شده تا بتوانند اطلاعات دقیقی از کمپین تبلیغات آنلاین خود استخراج کنند و با آنالیز داده ها، کمپین های بعدی را قدرتمندتر اجرا کنند.

درواقع، كمپين تبليغاتي اجرا شده در اینترنت به دلیل درگیر کردن بخش بزرگی از مخاطبان و هدف گیری دقیق آن ها و همچنین، ابزارهای جمع آوری و تحلیل داده ها که در اختیار قرار می دهد، برای کسب و کارها حائز اهمیت است.

انواع کمپین های تبلیغاتی چیست؟

همانطور که گفته شد، در کمپین تبلیغات آنلاین ابزارهای مختلفی استفاده می شود. در واقع سعی می شود تا از راه های مختلف، کسب و کار در معرض دید مخاطب قرار گیرد. اما در چنین کمپینی از چه مواردی کمک گرفته می شود؟

 کمپین تبلیغاتی گوگل ادز

کمپین تبلیغات گوگل

تفاوت کمپین تبلیغات آنلاین با تبلیغات گوگل چیست؟ گوگل ادز سرویس تبلیغاتیِ شناخته شده گوگل است و به کمک آن، می توان کمپین تبلیغات آنلاین را با دقت بالایی اجرا کرد. از اصول کمپین تبلیغاتی ایجاد شده با این سرویس، می توان به کلمه کلیدی، صفحه فرود مناسب و محتوای اثربخش اشاره کرد.

در ابتدا، باید به تحقیق کلمه کلیدی مناسب اقدام کرد. برای این کار، باید مخاطب هدف و نیاز او را به خوبی شناخت. سپس باید از میانِ کلماتِ کلیدیِ احتمالی که او را به پاسخِ نیازش می رساند، بهترین مورد را انتخاب کنید. برای این انتخاب باید به مواردی همچون حجم سرچ کلمه کلیدی در یک بازه زمانی خاص، میزان سختی و شدت رقابت را در نظر بگیرید.

مورد بعد، طراحی لندینگ پیج یا صفحه فرود مناسب است. در طراحی این صفحه، باید قیف بازاریابی محتوایی را در نظر بگیرید تا بتوانید کاربر را در مسیری درست، به اقدام نهایی برسانید. البته مواردی مثل طراحی گرافیکی و سرعت لود سایت می تواند به بهبود تجربه کاربر منجر شود. همچنین سعی کنید محتوای این صفحه را به کمک متخصصان کپی رایتینگ تولید کنید تا اثربخشی بیشتری داشته باشد.

برای ساخت کمپین تبلیغات گوگل ادز چه باید کرد؟

کمیپن های تبلیغاتی سوشال مدیا

کمپین سوشال مدیا

شبکه های اجتماعی فرصت مناسبی برای کسب و کارها ایجاد کردند تا بتوانند با مخاطبان خود، ارتباط نزدیک تری داشته باشند. در کنار ایجاد فضای تعاملی و ارتباطی بین مخاطب و کسب و کار، شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای تبلیغات آنلاین نیز هستند. بخشی از این امکان، توسط خودِ پلتفرم ها ایجاد شده است که البته به دلیل محدودیت هایی که علیه کشور ما وجود دارد، معمولاً در دسترس نیستند.

اما روش بعد، کمک گرفتن از افرادی است که مخاطبان بالایی دارند؛ افرادی که اصطلاحاً اینفلوئنسر نامیده می شوند. برای اجرای کمپین تبلیغات آنلاین به این روش، باید اینفلوئنسر مناسب را پیدا کنید؛ کسی که به برند شما نزدیک باشد و بتواند مخاطب هدف شما را تحت تاثیر قرار دهد.

تبلیغ در سوشال مدیا به کسب و کارها کمک می کند تا از طریق تولید محتوای تبلیغاتی باکیفیت، افراد بیشتری را تحت تاثیر قرار دهند و حتی فالوورهای بیشتری جذب کنند؛ کسانی که در ادامه می توانند به مشتریان آن بیزینس تبدیل شوند.

استراتژی SEM

استراتژی sem

SEM چیست؟ SEM مخفف عبارت Search Engine Marketing یا بازاریابی موتور جستجو است. در این نوع بازاریابی، تلاش می شود تا با خرید کلیک گوگل، کاربران بیشتری به سمت وبسایت هدایت شوند. برای رسیدن به این هدف، معمولاً از تبلیغاتی همچون تبلیغات کلیکی (PPC یا پرداخت در ازای کلیک)، تبلیغات بنری، تبلیغات همسان، تبلیغات ویدئویی و … استفاده می شود.

به عنوان مثال، در تبلیغات کلیکی، شما کمپینی را مشابه آن چه در بخش گوگل ادز گفته شد، طراحی و اجرا می کنید. پس از اجرا، گوگل، رتبه تبلیغ صفحه فرود شما را مشخص کرده و آن را نمایش می دهد. نمایش لینک شما رایگان است و صرفاً زمانی هزینه پرداخت می کنید که کاربر روی لینک کلیک کند.

تبلیغات بنری و همسان نوع دیگری از بازاریابی موتورهای جستجو هستند. برای اجرای آن، باید محتوای تبلیغاتی خود را در وبسایت های پربازدید قرار دهید. از نظر ظاهری، تبلیغات بنری با سایر محتوای سایت میزبان متفاوت است و به نوعی، تبلیغاتی بودن آن واضح است. اما محتوای تبلیغات همسان مشابه محتوای سایت میزبان طراحی می شود تا با جلب اعتماد کاربر، احتمال کلیک بیشتر شود.

اهمیت کمپین های تبلیغات گوگل ادز

اهمیت کمپین ها در گوگل ادز چیست؟ در دنیای بزرگ تبلیغات، استفاده از موتور جستجوی رتبه یک جهان، به عنوان بستر تبلیغاتی، منحصر به کسب و کار خاصی نمی شود و از کوچک ترین تا بزرگ ترین کسب و کارها و حتی غول های بزرگ فناوری، از تبلیغات گوگل استفاده می کنند.

مهم ترین نکته در اهمیت استفاده از تبلیغات گوگل، فراگیر بودن آن است. حتما در اطراف شما هم افراد زیادی هستند که از گوگل برای سوالات روزمره خود استفاده می کنند. حتی خود شما، در روز چقدر در حال جستجو در اینترنت هستید؟

برخی افراد کمتر به دنیای اینترنت و تکنولوژی آشنا هستند تا جایی که گوگل را معادل Browser یا مرورگر می دانند و حتی آدرس سایت هایی که بلد هستند را هم در گوگل تایپ و سرچ می کنند.

به همین علت، می توان دریافت که تبلیغات در گوگل به مفهوم تبلیغ بین اکثریت افراد جامعه و تقریبا تمامی افرادی است که به اینترنت دسترسی دارند.

تصور کنید همین الان مشتریان بالقوه منتظر محصولات و خدمات پیشنهادی شما هستند. چطور باید صدای خود را به گوش مشتریانتان برسانید؟ بهتر نیست در مواقع نیاز در کنار آن ها باشید؟ در واقع کمپین سرچ گوگل است که به شما در تحقق اهداف کسب وکارتان کمک می کند تا در زمان درست برای افراد درست، شوآف کنید. البته این تحقق اهداف در گرو بهینه سازی گوگل ادز به صورت اصولی است.

جای تعجبی ندارد اگر بگوییم روزانه حدود 3.5 میلیارد جستجو در طریق گوگل انجام می شود. امروزه اکثر مردم در سراسر جهان اطلاعات، خرید، مقایسه قیمت محصول، مسیریابی، یادگیری و … را به صورت آنلاین انجام می دهند.

گوگل در تلاش است که تمامی اطلاعات موجود را به نحوی مفید و قابل دسترس سازماندهی کند. اینجا است که کمپین های جستجو گوگل برای هر کسی هنگام خرید، یادگیری و غیره به صورت آنلاین، اولین گزینه است.

تبدیل کاربران به مشتریان بالقوه

زمانی که افراد محصولات و خدمات حوزه کسب کار شما را جستجو می کنند، کمپین های جستجو گوگل کمک می کنند تا تبلیغات شما در کنار موتور جستجو نمایش داده شود. این کار تاثیر شگرفی در تبدیل کاربران معمولی به مشتریان بالقوه دارد.

کمپین جستجو گوگل چگونه با مشتریان ارتباط برقرار می کند؟

برای درک بهتر نحوه کار کمپین سرچ گوگل با یک مثال شروع می کنیم. یک مشتری بالقوه خیالی را به نام علی در نظر بگیرید. علی در نظر دارد از این به بعد با دوچرخه سرکار برود، اما چه دوچرخه ای مناسب اوست؟

شروع جستجو با کمپین سرچ گوگل

اولین کاری که علی انجام می دهد این است که لپ تاپ یا هر سیستمی که به واسطه آن بتواند به اینترنت دسترسی داشته باشد را روشن می کند. سپس عبارت بهترین دوچرخه را در گوگل جستجو می کند.

اسکن نتایج کمپین سرچ گوگل

با جستجوی عبارت بهترین دوچرخه، تبلیغات بنری، متنی و نتایج ارگانیک همه آنچه است که در صفحه نتایج مشاهده می کند.
علی نتایج ارگانیک را انتخاب می کند اما مورد مرتبطی با نیازش نمی یابد. ناگهان یکی از تبلیغات متنی که به نظر با نیازش مرتبط است توجه اش را به خود جلب می کند:
دنبال دوچرخه با قیمت مناسب هستید؟ | 30% تخفیف دوچرخه | ارسال رایگان
توضیحات این آگهی، اطلاعات جذاب بیشتری در مورد فروش و سایر جزئیات را در اختیار علی قرار می دهد. این نکته را در نظر داشته باشید که تبلیغات خرید و متنی همیشه ظاهر نمی شوند.

انتخاب یکی از تبلیغات

علی با کلیلک روی آگهی تبلیغاتی فروش دوچرخه، مورد مرتبطی با آنچه مد نظر بود، پیدا می کند. البته برای فکر کردن در مورد نهایی کردن این خرید نیاز به زمان دارد.

مقایسه و بررسی گزینه ها

برای مقایسه قیمت ها به به دوچرخه فروشی سر می زند و مدل مورد نظرش را بررسی می کند. با فرض یکسان بودن مدل ها، متوجه مغایرت قیمت ها می شود. اینجا است که جرقه ای به سرش می زند.

بازگشت به سایت

علی مجدد به سایتی که توسط تبلیغات با آن آشنا شده بود، باز می گردد. در نهایت با قطعیت خریدش را انجام می دهد.

با ذکر یک مثال متوجه شدید که کمپین های جستجو گوگل چقدر می تواند در تصمیم گیری برای خرید که تنها یک مورد از چندین نیاز بشر است تاثیرگذار باشد. بنابراین برای افزایش فروش خود، از ساخت اولین کمپین گوگل ادز غافل نشده و همواره آن را مدیریت کنید.

اصول کمپین تبلیغاتی موفق در ایران چیست؟

کمپین تبلیغات آنلاین در ایران

اگر قصد دارید کمپین تبلیغاتی موفقی را اجرا کنید و تبلیغات خود را به کمپین فروش تبدیل کنید، باید اصول کمپین تبلیغاتی را رعایت کنید. برخی از این اصول عبارتند از:

  • هدف کمپین
  • مخاطبان هدف
  • انتخاب کلمات کلیدی درست

هدف کمپین

همانگونه که پیش تر هم اشاره شد، کمپین تبلیغاتی می تواند با اهداف مختلفی از جمله افزایش آگاهی برند، تبلیغ محصول یا خدمت و … اجرا شود. اولین قدم برای اجرای کمپین تبلیغات آنلاین موفق، تعیین هدف است. این هدف است که به تمام فعالیت های بعدی معنا می دهد.

بر اساس هدفی که تعیین می شود، ممکن است نیاز باشد تا بخش خاصی از مخاطبان خود را تارگت کنید، انتخاب کلمات کلیدی گوگل ادز را متناسب با این افراد و نیازشان انجام دهید و محتوای خاصی تولید کنید. در واقع قرار نیست محتوای کمپینی که برای تبلیغ محصول آماده می شود، با محتوای تولید شده برای افزایش آگاهی برند یکسان باشد.

مخاطبان هدف

اصل بعد برای موفقیت کمپین تبلیغاتی، شناسایی مخاطب هدف است. وقتی شما مخاطب اصلی خود را بشناسید و نیازهای او را درک کنید، می توانید از طریق کمپین خود، راه حل نیاز او را عرضه کنید؛ آن هم به کمک سبک محتوایی خاصی که مورد علاقه مخاطب باشد.

از طرف دیگر، شناسایی دقیق مخاطب هدف در مواردی همچون تبلیغات کلیکی گوگل ادز و بازاریابی موتورهای جستجو از کلیک های ناخواسته توسط کاربران تصادفی کم می کند؛ در واقع لینک تبلیغاتی شما دقیقاً به دست مخاطب هدف می رسد. دراین صورت، در هزینه های تبلیغاتی به مقدار قابل توجهی صرفه جویی خواهد شد.

انتخاب کلمات کلیدی درست

نکته سوم برای تجربه یک کمپین تبلیغات اینترنتی موفق، انتخاب درست کلمات کلیدی است. کلمه کلیدی شبیه به رابط بین کسب و کار و کاربر است. کاربر کلمه کلیدی را سرچ می کند و به لینک کسب و کارهایی می رسد که برای آن عبارت کلیدی خاص، محتوا تولید کرده اند.

اما برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب، باید به سه نکته توجه کرد:

  • مرتبط بودن با کسب و کار: عبارت کلیدی باید متناسب با حوزه فعالیت کسب و کار انتخاب شود. کلمات کلیدی نامرتبط، کاربر تصادفی را به سمت سایت شما هدایت می کنند و این یعنی هدر رفتن بودجه تبلیغاتی.
  • حجم سرچ مناسب: در زمان تحقیق برای انتخاب بهترین کلمه کلیدی، به نتایج مختلفی دست خواهید یافت. از بین این موارد، آن هایی را انتخاب کنید که تعداد سرچ مناسبی دارند؛ نه آن قدر زیاد که در فضای رقابتی شدیدی قرار بگیرید و نه آن قدر کم که موجب کاهش تعداد ورودی های سایت شود.
  • سختی کلمه کلیدی: منظور از سختی، شدت رقابت در یک کلمه کلیدی برای رسیدن به رتبه های برتر است. اگر قصد خرید کلمات کلیدی از گوگل را دارید که سختی بالایی دارند، باید استراتژی های متنوع، متخصصان خبره و بودجه مناسبی داشته باشید.

نکات مهم برای موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی

استفاده از گوگل ادوردز در کنار گوگل آنالیتیکس، به عنوان دستیار پرقدرت این موتور جستجو در دنبال کردن نتیجه کمپین ها از الزامات است. شما می توانید نتیجه تبلیغات در گوگل ادز را به صورت زنده در گوگل آنالیتیکس دنبال کنید و برای ادامه کمپین تبلیغاتی گوگل تصمیم بگیرید.

همان طور که احتمالا می دانید، در تبلیغات گوگل شما روی یک کلمه کلیدی سرمایه گذاری می کنید. افرادی که کلمه مذکور را جستجو کنند، با احتمال بیشتری به وب سایت شما می رسند.

بنابراین با انتخاب یک کلمه کلیدی درست می توانید دقیقا جامعه هدف خود را به صفحه مورد نظر هدایت کنید. با این کار بازدیدکننده های سایت نیز افزایش می یابد.

اگر بخواهید بهترین نتیجه را از کمپین های تبلیغاتی گوگل برای وب سایت خود بگیرید (که شامل افزایش ترافیک سایت، افزایش مشتری و در نهایت بازگشت سرمایه است)، باید در انتخاب کلمه کلیدی درست دقت زیادی به خرج بدهید.

تاثیر کمپین های تبلیغاتی در سایت ها

افزایش ورودی سایت

تاثیر تبلیغات گوگل روی وب سایت شما، تنها بالا رفتن ترافیک و بازدیدکننده نیست، شما با تبلیغ در گوگل و نشان دادن وب سایتتان به افراد جستجوکننده، می توانید کاری کنید این افراد وب سایت شما را به خاطر بسپارند و در آینده نیز مستقیما آدرس وب سایت شما را تایپ کنند.

این بخش ماجرا نیازمند تلاش خودتان بر روی سایت است. کمپین های تبلیغاتی گوگل می تواند افرادی را به وب سایت شما هدایت کند، اما این شما هستید که باید آن ها را حفظ کرده یا کاری کنید که دوباره بازگردند.

کمپین های تبلیغاتی گوگل تقریبا روی وب سایت هر نوع کسب و کاری تاثیر مثبت و مشخصی دارد. می توانیم به چند مورد از این تاثیر گوگل ادز بر کسب و کارها اشاره کنیم تا بتوانید وب سایت خود را با آن ها مقایسه نموده و متوجه تاثیر تبلیغات ادوردز شوید.

دو مثال از تاثیر گوگل ادز بر سایت

1. یک وب سایت خدماتی آنلاین را تصور کنید. قطعا تمام هدف این سایت، پیدا کردن مشتریان بیشتر است. در این حالت هیچ تبلیغی منطقی تر از تبلیغ در پرمخاطب ترین موتور جستجوی جهان وجود ندارد. صاحبان این کسب و کار نیاز دارند افرادی که به دنبال خدمات ارائه شده آن ها هستند، وارد سایت شوند. این کار با انتخاب کلمه کلیدی درست و تنظیم بودجه روی کمپین گوگل ادز، انجام پذیر است. در نهایت مشتریان بالقوه و بالفعل به مجموعه اضافه می شوند. آیا این همان چیزی نیست که می توان از یک بستر تبلیغاتی توقع داشت؟

2. این تاثیر تبلیغات گوگل، در مورد وب سایت هایی که به دنبال بیزنس های دیگر برای همکاری هستند هم وجود دارد. کسب و کارهای B2B هم نیاز دارند مدیران و کارشناسان بیزنس های همکار بتوانند با آن ها ارتباط برقرار کنند. این کسب و کارها با انتخاب یک کلمه کلیدی درست، طراحی یک لندینگ پیج و استفاده از کمپین های PPC می توانند به اهداف خود در استفاده از کمپین تبلیغاتی گوگل برسند.

حال کسب وکار خود را به جای یکی از انواع کسب و کارهای فوق بگذارید و با تحلیل آنچه سرچ یک کلمه کلیدی می تواند آورده تبلیغات گوگل برای وب سایتتان باشد، تاثیر و مزایای گوگل ادز به عنوان بهترین روش تبلیغات کسب و کار روی وب سایت خود تصور کنید.

قطعا تصور نمی تواند شما را به نتیجه درستی برساند، اما پس از آنکه توانستید به لحاظ ذهنی تاثیر تبلیغات گوگل در وب سایت را متصور شوید، حتما می توانید برای اول راه با بودجه ای محدود، یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنید. پس از دریافت بازخورد (با احتمال 99%) می توانید کمپین و بودجه خود را بیشتر و کسب وکار و سایتتان را مشهورتر سازید.

تاثیر کمپین های تبلیغاتی در سایت های نوپا

اگر وب سایت شما، مربوط به یک کسب وکار نوپا باشد، استفاده از کمپین های تبلیغاتی گوگل منطقی ترین و بهترین روش برای شناساندن کسب وکارتان به جامعه است.

ممکن است یک وب سایت نوظهور، طراحی و سرعت فوق العاده ای داشته باشد و سرویس بسیار کاربردی را ارائه بدهد اما بدون تبلیغات اولیه، شما بازدیدکنندگان کمی خواهید داشت و تبلیغات روی گوگل، شما را به سمت بازدیدکنندگان بیشتر و در نهایت حک شدن در ذهن مشتریان سوق خواهد داد.

آسان ادوردز، پلتفرم اجرای کمپین تبلیغات آنلاین گوگل

در قسمت های قبل متوجه شدیم که کمپین تبلیغات آنلاین شامل انواع مختلفی می شود. اما کدام یک توسط آسان ادوردز قابل اجرا است؟ شما عزیزان برای تبلیغات در گوگل می توانید با آسان ادوردز در ارتباط باشید.

تیم آسان ادوردز به واسطه تجربه کافی در زمینه اجرای کمپین های گوگل ادز، تسلط کاملی برای روند کمپین ها داشته و می توانند صفر تا صد شروع و ادامه یک کمپین را همراه شما باشند.

اما برای داشتن یک کمپین تبلیغات آنلاین توسط آسان ادوردز چه باید کرد؟ تنها کافی است وارد پنل سایت شده و برای شارژ اکانت گوگل ادز خود اقدام کنید.

چگونه اکانت گوگل ادز خود را توسط آسان ادوردز شارژ کنیم؟

چنانچه از قبل اکانت گوگل ادز هم نداشته باشید آسان ادوردز این امکان را دارد که برای شما حسابی فعال کرده و آن را مدیریت کند.

سوالات متداول در مورد کمپین تبلیغات آنلاین

و در آخر

برای موفقیت کمپین تبلیغات آنلاین، نیاز به رعایت اصول خاصی هست؛ مواردی که در بسیاری از کمپین های تبلیغاتی خلاقانه و جذاب رعایت شده و همراهی بخش بزرگ تری از مخاطبان هدف را به همراه داشته است. تشخیص مخاطب هدف و نیازهای او، انتخاب درست کلمه کلیدی و تعیین هدف کمپین از جمله اصول کمپین های تبلیغاتی هستند.

در این مطلب سعی کردیم تا در مورد کمپین تبلیغاتی و همچنین ابزارها و اصولی که برای موفقیت آن نیاز است، صحبت کنیم. امیدواریم شما پاسخ سوالات خود را دریافت کرده باشید. همچنین اگر در مورد تبلیغات در گوگل و گوگل ادز نیاز به دریافت مشاوره دارید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

این مطلب برات مفید بود؟ به اشتراک بذارش

ثبت نظر