خرید اکانت گوگل ادز مرحله به مرحله – مزایای خرید گوگل ادز برای کسب و کارها

خرید گوگل ادز

خرید اکانت گوگل ادز در ایران چگونه امکان دارد؟ مگر نه اینکه گوگل ادز در کشور ما تحریم است؟ چگونه می توان یک اکانت گوگل ادز ایجاد کرد؟ این ها سوالاتی است که ممکن است برای یک عضو جدید دنیای تبلیغات دیجیتال مطرح باشد. اما حرفه ای های فضای دیجیتال می دانند که چگونه می توان در ایران هم برای خرید گوگل ادز اقدام کرد. با توجه به میزان تقاضای شما عزیزان تصمیم گرفتیم راهنمایی در مورد چگونگی خرید اکانت گوگل ادز و هزینه تبلیغ گوگل تهیه کنیم. با ما همراه باشید.

خرید اکانت گوگل ادز

با توجه به تحریم بودن ایران امکان خرید اکانت گوگل ادز به طور مستقیم از داخل کشور وجود ندارد ولی ما در مجموعه آسان ادوردز این امکان را برای هموطنان عزیز ساکن ایران فراهم کرده‌ایم.

شما دوست عزیز می‌توانید با قیمت بسیار مناسب اقدام به خرید اکانت گوگل ادز از آسان ادوردز کنید و به راحتی به حساب وریفای شده خود در این پلتفرم تبلیغاتی جذاب دسترسی داشته باشید. بد نیست بدانید که آسان ادوردز بابت اجرای کمپین‌های تبلیغاتی از مشتریان خود کمترین میزان کارمزد را دریافت می‌کند.

بعد از پرداخت هزینه، ساخت و شارژ گوگل ادز شما در کمترین زمان ممکن (کمتر از 2 ساعت) انجام خواهد شد.

نحوه خرید اکانت گوگل ادز

در حقیقت ساخت اکانت گوگل ادز رایگان بوده و شارژ آن ملزم به پرداخت هزینه می باشد. از همین رو به اصطلاح، خرید اکانت گوگل ادز رایج شده است. اولین موضوع مهم برای خرید اکانت گوگل ادز، نحوه خرید آن است. دو راهکار به صورت کلی وجود دارد:

  1. استفاده از مسترکارت
  2. به کمک شرکت های واسط

استفاده از مستر کارت

مستر کارت

یکی از روش های خرید اکانت گوگل ادز، داشتن مستر کارت و استفاده از آن است. همانطور که می دانید مستر کارت از جمله کارت های اعتباری مورد قبول در سطح جهانی می باشد. با داشتن آن می توانید از تمامی کشورها هر گونه خرید با دلار و یورو را انجام دهید.

البته لازم به ذکر است که داشتن این کارت می تواند در خرید اکانت گوگل ادز به شما کمک کند اما به این معنا نیست که بتوانید کمپین های تبلیغاتی را هم به بهترین شکل ممکن اجرا نمایید.

هزینه تهیه مستر کارت اغلب به صورت دلاری پرداخت می شود. از طرفی مسترکارت ها تنها 2 سال اعتبار دارند و پس از منقضی شدن باید نسبت به تمدید آن اقدام گردد. بنابراین می توان گفت داشتن آن برای همه افراد، لزومی ندارد. این کارت اغلب برای افراد و صاحبان کسب و کارهایی مناسب است که معاملات خارجی متعددی دارند و مدام از این کارت استفاده می کنند.

مجموعه های واسط برای خرید اکانت گوگل ادز

شرکت واسط گوگل ادز

با توجه به محدودیت هایی که برای مستر کارت بیان کردیم، باید راه حلی برای آن دسته از افرادی که مستر کارت ندارند و تعدادشان هم کم نیست، وجود داشته باشد. این راه راهی نیست جز کمک گرفتن از شرکت های واسط برای خریداری کردن اکانت گوگل ادز.

این شرکت ها با داشتن اختیاراتی ویژه، امکان خرید اکانت گوگل ادز در ایران را تا حد قابل توجهی سهولت می بخشند. تمامی این مجموعه ها افرادی متخصص را دارند که علاوه بر خرید گوگل ادز می توانند در مدیریت آن نیز به شما کمک کنند.

شرکت ها به واسطه ارتباطاتی که با گوگل دارند با فرآیند خرید اکانت گوگل ادز و تبليغات گوگل ادوردز آشنایی بیشتری دارند. اینکه پس از خرید اکانت چقدر آن را شارژ کنید یا چگونه تبلیغات در گوگل خود را اجرا نمایید همه و همه به کمک این مجموعه ها آسان تر می شود.

آسان ادوردز یکی از همین مجموعه ها است که به عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران فعالیت می کند و با پشتیبانی 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

راهنمای تصویری مراحل ایجاد اکانت گوگل ادز

با توجه به اینکه دو روش برای خرید اکانت گوگل ادز وجود دارد ما هم به دو صورت نحوه خرید اکانت گوگل ادز را بیان می کنیم.

ایجاد اکانت از طریق گوگل ادز

برای ساخت اکانت گوگل ادز به صورت مستقیم می توانید وارد سایت گوگل ادز به نشانی ads.google.com شده و از قسمت بالا سمت راست، روی دکمه sign in کلیک کنید. سپس با درج اطلاعاتی نظیر ایمیل و پسورد اکانت اولیه شما ساخته می شود. در واقع تعرفه گوگل ادز برای ساخت اکانت صفر است اما اگر بخواهید برای شارژ و تعریف کمپین اقدام نمایید باید هزینه تبلیغ گوگل را پرداخت کنید.

ایجاد اکانت گوگل ادز توسط آسان ادوردز

ابتدا باید وارد صفحه اصلی سایت آسان ادوردز شوید. سپس روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. همچنین می توانید از قسمت بالای سایت، ورود یا ثبت نام را انتخاب نمایید.

مرحله 1 ساخت اکانت در آسان ادز

فرم ثبت نام در سایت برای شما نمایان می شود. اطلاعاتی خود را در بخش های مورد نظر که اعم از نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، ایمیل و پسورد است، وارد کنید. سپس دکمه ثبت نام را بفشارید.

مرحله 2 ساخت اکانت در آسان ادز

تا اینجا شما موفق شدید یک حساب کاربری در آسان ادوردز برای خود بسازید. در این مرحله صفحه ای برای شما باز می شود تا بتوانید سرویس مورد نظر خود را از آسان ادوردز انتخاب کنید. با توجه به اینکه هدف، خرید اکانت گوگل ادز است شما باید روی سرویس گوگل ادز کلیک کرده و وارد مرحله بعد شوید.

مرحله 3 ساخت اکانت در آسان ادز

با توجه به اینکه اکانت گوگل ادز بدون شارژ هیچ کاربردی ندارد، لازم است مبلغی را به عنوان شارژ اولیه برای آن در نظر بگیرید. در این بخش پکیج های شارژ گوگل ادز که توسط آسان ادوردز ارائه می شود، برایتان قابل مشاهده است. پکیج مورد نظر خود را برای هزینه گوگل ادز انتخاب کنید و وارد مرحله بعد شوید.

مرحله 4 ساخت اکانت در آسان ادز

در اینجا فرمی را مشاهده می کنید که برخی از اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل را دارد. سایر فیلدها را خودتان باید تکمیل کنید. اما نکته مهم اینجاست که اگر می خواهید یک اکانت گوگل ادز جدید توسط تیم ما برای شما ساخته شود، باید حتما گزینه “اکانت جدید می خواهیم” را فعال کنید.

مرحله 5 ساخت اکانت در آسان ادز

پس از تکمیل فرم سفارش، پیش فاکتور برایتان نمایان می شود. در صورت تایید مراحل پرداخت را طی طی کنید تا سفارش شما ثبت شود. در نهایت هم منتظر تماس کارشناسان ما و اطلاع رسانی دقیق باشید.

مزایای خرید اکانت گوگل ادز از آسان ادروزد

و اما چرا باید آسان ادوردز را برای خرید اکانت گوگل ادز انتخاب کرد؟ مزایای آن نسبت به سایرین چیست؟

  • ساخت و شارژ اکانت در سریع ترین زمان ممکن: پس از ثبت درخواست ایجاد اکانت گوگل ادز در آسان ادوردز، کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن اکانت شما را ایجاد کرده و دسترسی آن را به شما می دهند.
  • گزارش دهی دقیق: شما می توانید در هر لحظه گزارش لحظه ای اکانت خود را از تیم دریافت نمایید.
  • پشتیبانی بیست و چهار ساعته: تیم پشتیبانی ما در تمام ساعات روز برای رفع مشکلات و سوالات احتمالی شما عزیزان در دسترس هستند.
  • دارای امتیاز پارتنرشیپ: این امتیاز به معنای نماینده گوگل بودن در هر کشوری است که آسان ادوردز موفق به اخذ آن شده است.
  • مدیریت تمامی اکانت ها و کمپین ها به صورت شبانه روزی: پس از خرید اکانت گوگل ادز از سایت، مدیریت اکانت گوگل ادز شما نیز فعال شده و کارشناسان مربوطه به صورت مداوم پیگیری های کمپین را انجام می دهند.
  • مشاوره رایگان: پیش از اقدام به خرید گوگل ادز و پرداخت تعرفه گوگل ادز می توانید با مشاورین ما به صورت رایگان ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را بپرسید.
  • تضمین عدم ساسپندی اکانت گوگل ادز: آسان ادوردز تضمین عدم ساسپندی دارد. به این معنا که اگر با احتمال 1 درصد اکانت شما ساسپند شد هزینه پرداختی عودت داده شده و یا اکانت دیگری با هزینه خود برای شما ایجاد می کند.

خرید اکانت اختصاصی گوگل ادز در آسان ادز برای چه کسانی مناسب است؟

گوگل ادز یکی از کاربردی‌ترین ابزارها برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در بستر این موتور جستجو است و خرید اکانت اختصاصی آن از آسان ادز برای افراد زیر می‌تواند بسیار مناسب باشد:

  • افرادی که با تبلیغات در بستر گوگل آشنا هستند و می‌توانند کمپین‌های تبلیغاتی مورد نظر خود را برای جذب مخاطبین خود اجرا کنند.
  • افرادی که آشنایی زیادی با نحوه تبلیغات در گوگل ندارند و این امور را برون سپاری می‌کنند می‌توانند از پلن‌های متنوع و جذاب آسان ادز برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود در بستر گوگل ادز استفاده کنند.

هزینه گوگل ادز چقدر است؟

سوال رایجی که اغلب از ما پرسیده می شود این است که قیمت گوگل ادز چقدر است؟ باید در جواب بگوییم که اگر ساخت اکانت گوگل ادز منظورتان است به صورت رایگان انجام می شود. اما اگر توسط آسان ادز می خواهید چنین اکانتی داشته باشید باید هزینه ای را برای شارژ اکانت خود پرداخت نمایید. چرا که آسان ادوردز اکانتی را بدون داشتن شارژ، برای شما نخواهد ساخت.

این هزینه ای که شما بابت شارژ اکانت گوگل ادز خود پرداخت می کنید برای انواع کمپین های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد و به ازای هر کلیک روی تبلیغ، مبلغی از آن کسر می گردد. اینکه این مبلغ چقدر است به طور مشخص قابل بیان نیست. بسته به اینکه نوع تبلیغ گوگل ادز چیست، محل نمایش آن، سختی کلمات، سطح رقبا و … هزینه ها متغیر هستند.

مدیریت اکانت گوگل ادز

همانطور که اشاره کردیم ساخت اکانت یک مسئله است و مدیریت آن، مسئله ای دیگر. پس از تعریف و شروع تبلیغات گوگل ادوردز، باید به کمپین اجرا شده توجه کرد. اینکه مبادا تعداد کلیک ها و بودجه اختصاص یافته با هم تناقض داشته باشند، تعداد کلیک ها بیشتر از بودجه شود، شارژ اکانت زودتر از رسیدن به هدف یا تعداد کلیک مشخص به پایان برسد و حتی تبلیغ نمایش داده نشود.

تمامی این موارد به علاوه چندین مورد مهم دیگر نیاز به بررسی و پیگیری پس از شروع کمپین گوگل ادز دارند که توجه به آن ها زمان و دقت بالایی می خواهد. به علاوه هرچه میزان مهارت و تجربه در این زمینه بیشتر باشد احتمال بروز مشکلات نیز کمتر می شود. از همین رو تیم آسان ادوردز آپشن مدیریت را برای همه اکانت ها فعال کرده است تا شما عزیزان با کمترین چالش احتمالی روبرو شوید.

شارژ اکانت گوگل ادز

شارژ اکانت گوگل ادز بستگی به خودتان دارد اما اگر اولین باری است که می خواهید اکانت گوگل ادز خود را شارژ کنید توصیه ما به شما این است یک پکیج ارزان قیمت را برای تست اولیه و ساخت کمپین گوگل ادز خود انتخاب کنید و در صورت رضایت میزان شارژ خود را افزایش دهید.

در آسان ادوردز شما می توانید پس از خرید اکانت گوگل ادز، آن را با ارز لیر یا دلار شارژ کنید. تفاوتی بین اینکه کدام ارز را انتخاب کنید وجود ندارد فقط باید توجه داشته باشید که نمی توان ارز اکانت را در میانه راه تغییر داد. به عنوان مثال اگر اولین بار اکانت خود را با لیر شارژ کنید دیگر نمی توانید آن را با دلار شارژ نمایید و برای این کار باید یک اکانت گوگل ادز دیگر بخرید.

سوالات متداول در مورد خرید اکانت گوگل ادز

جمع بندی

با توجه به تمام مطالب فوق فهمیدیم که خرید اکانت گوگل ادز رایگان است و تنها مبلغی بابت شارژ اکانت باید پرداخت گردد. بنابراین هوشیار باشید که اگر از شما بابت ساخت اکانت گوگل ادز وجهی دریافت شد، کلاهبرداری است. توجه کنید که گفتیم ساخت اکانت نه شارژ آن! برای شارژ حساب چه خودتان اقدام کنید چه از تیم های رابط کمک بگیرید باید مبلغی را به گوگل پرداخت نمایید. شما می توانید در آسان ادوردز به راحتی درخواست ساخت اکانت جدید و شارژ آن را به صورت همزمان ثبت کنید. شما عزیزان می توانید سوالات بیشتر خود را از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت از کارشناسان ما بپرسید.

این مطلب برات مفید بود؟ به اشتراک بذارش

ثبت نظر