مدیریت اکانت گوگل ادز با کمترین هزینه | نکاتی برای مدیریت دقیق گوگل ادز

مدیریت اکانت گوگل ادز

اهمیت مدیریت اکانت گوگل ادز چیست؟ تمام تلاش یک مدیر برای کسب و کار خود، افزایش میزان بازدید است که باعث افزایش درآمد می شود. در کسب و کارهای اینترنتی افزایش ترافیک از اهمیت بالایی برخوردار است. شما با تولید ترافیک هدفمند می توانید به راحتی رتبه سایت خود را افزایش دهید. راه های مختلفی برای افزایش ترافیک وجود دارد که یکی از آن ها خرید کلیک گوگل است.

خرید کلیک گوگل از طریق گوگل ادز انجام می شود که نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد. از همین رو بسیاری از کسب و کارها تصمیم می گیرند که مدیریت اکانت گوگل ادز خود را به متخصصین مربوطه بسپارند. در این مطلب به اهمیت اکانت مدیریت شده گوگل ادز و مزایای آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اهمیت مدیریت اکانت گوگل ادز چیست؟

در ابتدا باید بگوییم که گوگل ادز چیست؟ گوگل ادز یک سرویس تبلیغاتی است پرداخت آن به ازای هر کلیک (PPC) انجام می شود. بدین وسیله با تبلیغات در گوگل، سایت شما در نتایج ابتدایی گوگل قرار می گیرد. اگر بتوانید به بهترین شکل اکانت گوگل ادوردز خود را مدیریت کنید علاوه بر افزایش بازدید، تعداد مخاطبان هدف خود را نیز افزایش خواهید داد.

مدیریت اکانت گوگل ادز می تواند مانع هزینه های اضافی شود. تنها کافی است چند مورد ساده را انجام دهید و به نتیجه مطلوب برسید. اما اگر اکانت های گوگل ادز شما زیاد است، می توانید از حساب های گوگل ادز مدیریت شده، استفاده کنید.

ویژگی اکانت های مدیریت شده گوگل

به طور کلی خدمات مدیریت حساب برای افرادی طراحی شده است که با محیط گوگل ادز آشنایی نداشته و یا نمی توانند زمان کافی را صرف مدیریت اکانت گوگل ادز بکنند. از مزایای اکانت مدیریت شده گوگل ادز، می توان موارد زیر را نام برد.

بررسی رقبا

یکی از مواردی که در میزان موفقیت تبلیغات گوگل ادز شما تاثیرگذار است بررسی و آنالیز رقباست. اکانت مدیریت شده گوگل ادز در این امر می تواند به شما کمک بزرگی بکند.

راه اندازی کمپین

اگر آشنایی کامل با محیط گوگل ادز نداشته باشید، راه اندازی کمپین تبلیغات آنلاین می تواند امری دشوار باشد. از دیگر مزایای اکانت های مدیریت شده گوگل ادز می توان به این مورد اشاره کرد.

دسترسی به پنل اصلی گوگل ادز

با دریافت دسترسی به اکانت گوگل ادز به راحتی و بدون واسطه می توانید تسلط داشته باشید. همچنین می توانید وضعیت کمپین، میزان بودجه مصرف شده و تعداد کلیک ها را مشاهده کنید.

چرا باید مدیریت اکانت گوگل ادز را به آسان ادوردز بسپارید؟

مدیریت گوگل ادز

امروزه که گوگل الگوریتم ها خود را به طور مداوم به روز می کند و دستیابی به سرعت پیشرفت دنیای دیجیتال بسیار سخت است لازم است که برای مدیریت اکانت گوگل خود از یک متخصص کمک بگیرید. شما مدیریت گوگل ادز خود را می توانید به آسان ادز بسپارید. در ادامه با دلایل آن بیش تر آشنا خواهید شد:

انتخاب کلید واژه مناسب

انتخاب کلید واژه مناسب به هیچ عنوان کار راحتی نیست. اما باید بدانید که در موفقیت یک کمپین تبلیغاتی تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر در انتخاب کلمه کلیدی دقت نکنید و یک کلمه اشتباه را انتخاب کنید ممکن است که به آسانی بودجه تبلیغاتی خود را به پایان برسانید بدون آن که به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. ابزارهای رایگان زیادی از جمله گوگل ترندز به شما می توانند در این زمینه کمک کنند اما اکثر ابزارهای کارآمد برای کیورد ریسرچ رایگان نیستند. متخصصان آسان ادز دسترسی کاملی به بسیاری از این ابزارها دارند که می توانند انتخاب بهتری داشته باشند.

انتخاب طرح تبلیغاتی درست برای افزایش نرخ تبدیل

یک کمپین تبلیغات در گوگل موفق به یک طرح ساختاریافته نیاز دارد که متخصصان ما قادر به انجام آن هستند. طرحی خوب و موفق محسوب می شود که نرخ کلیک شما را در آن کمپین بالا برده و افراد بیش تری را برای شما به عنوان مشتری جذب کند. اگر کمپین شما نتواند پیام خوبی را به کاربران برساند آن کمپین تبلیغاتی ناموفق تلقی شده و همچنین باعث هدر رفتن هزینه های صرف شده نیز می شود.

آشنایی با تمامی اصطلاحات مربوط به گوگل ادوردز

باید بگوییم که زمینه گوگل ادوردز می تواند اصطلاحات پیچیده ای داشته باشد. آشنایی با تمامی این اصطلاحات کار ساده ای نیست. شما برای استفاده صحیح از گوگل ادز باید با تمامی این اصطلاحات آشنا باشید:

هرگونه اطلاعات غلط در این زمینه می تواند باعث ایجاد اشتباه در کمپین شما و صرف هزینه های اضافی بشود. بنابراین در این زمینه می توانید به متخصصان آسان ادز اعتماد کنید.

موارد دیگری نیز وجود دارد که باعث می شود شما به متخصصان کاربلد مراجعه کنید که به اختصار آن ها را بیان می کنیم:

  1. دانش کافی برای مدیریت گوگل ادز
  2. تنظیمات کمپین گیج کننده
  3. دانش کافی درباره ویژگی های یک صفحه فرود (Landing Page) خوب
  4. داشتن تجربه مرتبط برای مدیریت حساب
  5. پیگیری تقلب در کلیک ها به وسیله ربات ها
  6. به روز بودن اطلاعات مرتبط با تبلیغات گوگل و سیستم مدیریت اکانت آن
  7. کاهش هزینه ها به همراه افزایش امتیاز کیفی
  8. صرفه جویی در زمان

خدمات مدیریت گوگل ادز در آسان ادوردز

مدیریت اکانت گوگل ادز در آسان ادز

آسان ادز در حالت پیش فرض، مدیریت اکانت گوگل ادز را برای تمامی کاربران انجام می دهد؛ مگر در شرایط خاصی که کاربر تاکید بر عدم مدیریت داشته باشد. خدمات مدیریت اکانت گوگل ادز در آسان ادوردز به طور خلاصه عبارتند از:

  • همراهی اکانت منیجر حرفه ای پس از ساخت اکانت گوگل ادز و آن
  • پشتیبانی و اعمال تغییرات آنی
  • گزارش دهی منظم و جامع
  • پرداخت به صورت ساعتی
  • پیشگیری از مسدود شدن اکانت گوگل ادز

مزایای مدیریت گوگل ادز و بهینه سازی

شما با خرید اکانت گوگل در صورتی که همراه با مدیریت باشد، می توانید از مزایای بسیاری بهره مند شوید. این مزایا عبارتند از:

مدیریت بهتر اکانت

شما با سپردن مدیریت اکانت گوگل ادز خود به آسان ادز می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن اکانت خود را راه اندازی کرده و کمپین تبلیغاتی خود را اجرا کنید. شما مرتبا از نتایج کمپین مطلع خواهید شد و یک گزارش جامع و کامل دریافت خواهید کرد.

طراحی و تولید محتوای مناسب برای تبلیغات

شما برای موفقیت در کمپین تبلیغاتی خود به یک طراحی خلاقانه نیاز دارید. افراد و کاربران به طور معمول به سمت تبلیغاتی جذب می شوند که چشم نواز باشد و در عین حال از  سادگی و خوانایی بالا بهره ببرد.

اجرای کسب و کار به نحو احسن

شما با سپردن مدیریت اکانت گوگل ادز خود به ما می توانید ویژگی های بازاریابی دیجیتال خود را بهبود ببخشید و بر روی نحوه اجرای کسب و کار خود بیش تر تمرکز کنید.

همانطور که گفتیم این اکانت ها به منظور دسترسی آسان تر و نتیجه بهتر طراحی شده اند. زیرا محیط گوگل ادز می تواند برای افراد عادی که قصد انجام تبلیغات گوگل ادز را دارند، کمی پیچیده باشد. اما شما با خریداری اکانت مدیریت شده گوگل ادز می توانید خود را از تمامی این دغدغه ها برهانید. از دیگر مزایای خرید اکانت گوگل ادز با مدیریت می توان به موارد زیر هم اشاره کرد.

  • صفر تا صد راه اندازی کمپین تبلیغاتی به بهترین شکل
  • بررسی رقبا
  • انتخاب و پیشنهاد کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری که امتیاز کیفی بالایی دارند
  • نوشتن متن تبلیغ در گوگل ادز با کلمات مناسب
  • نصب و اضافه کردن افزونه های گوگل ادز مناسب به منظور دریافت کلیک بیش تر
  • پیشگیری از کلیک فیک تبلیغات گوگل
  • متصل کردن اکانت ادورز با گوگل آنالیتیکس
  • ردیابی کانورژن در گوگل ادز
  • ارائه گزارشات مستمر و دقیق
  • دسترسی مستقیم و بدون واسطه به اکانت گوگل ادز

مراحل مدیریت اکانت گوگل ادز در آسان ادوردز

شما پس از مراجعه به آسان ادز برای مدیریت اکانت خود باید مراحل زیر را طی کنید:

1- ساخت اکانت گوگل ادوردز و مشخص کردن هدف

در ابتدا برای شما یک اکانت گوگل ادز می سازیم و سپس به دنبال هدف گذاری می رویم. مشخص کردن اهداف تبلیغاتی کسب و کار شما از موارد مهمی است که باید تعیین شود. شما می توانید اهدافی همانند: افزایش فروش، ترافیک، برندینگ، تماس، نصب اپ و … برای کسب و کار اینترنتی خود داشته باشید. سپس ما conversion tracking را برای اکانت شما به منظور ردیابی کلمات و اندازهگیری میزان تبدیل آن ها فعال خواهیم کرد.

2- ایجاد استراتژی هدفمند

در این مرحله ما لیستی از خدمات و محصولات دسته بندی شده را از شما دریافت می کنیم. بدین منظور که بتوانیم کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را پیدا کرده و صفحات فرود را بررسی کنیم. سپس به هر یک از صفحات فرود یک کلمه کلیدی متناسب اختصاص می دهیم. در آخر نیز برای هر یک از صفحات یک استراتژی و ساختار تبلیغاتی طراحی می کنیم.

3- کمپین تبلیغاتی

در مرحله آخر با توجه به اطلاعات به دست آمده به سراغ طراحی یک کمپین تبلیغات آنلاین مناسب می رویم. این کمپین بر اساس سلیقه و درخواست مشتری و به صورت حرفه ای طراحی می شود. در آخر نیز افزونه های تبلیغاتی کاربردی را اضافه می کنیم تا بر روی کمپین شما تاثیر مثبتی داشته باشند.

تعرفه اکانت های مدیریت شده در آسان ادوردز

تعرفه مدیریت اکانت گوگل ادز

یکی از مواردی که افراد زیادی به آن توجه می کنند میزان هزینه های اکانت مدیریت شده گوگل ادز است. تعرفه اکانت مدیریت شده در آسان ادوردز در گذشته به صورت درصدی محاسبه می شد، از همین رو انتخاب اینکه شارژ حساب همراه با مدیریت باشد یا خیر بر عهده مشتری بود.

به این صورت که در صورت انتخاب شارژ اکانت با مدیریت، بسته به میزان شارژ گوگل ادز، درصدی به عنوان کارمزد مدیریت محاسبه و به هزینه کلی شارژ گوگل ادز اضافه می شد. این درصدها در پکیج های مختلف شارژ اکانت گوگل متغیر بود.

اما در حال حاضر چنین استراتژی برای مدیریت اکانت های گوگل ادز اجرا نمی شود و در آسان ادوردز برای همه اکانت ها خدمات مدیریت ارائه می شود. به نوعی می توان گفت مدیریت گوگل ادز در مجموعه ما به صورت رایگان توسط کارشناسان باتجربه گوگل ادز انجام می شود.

سوالات متداول در مورد اکانت مدیریت شده گوگل ادز

و در آخر

شما برای مدیریت اکانت گوگل ادز خود دو راه در پیش رو دارید. 1. خودتان دست به کار شوید. 2. این کار را به متخصصان کاربلد بسپارید.  ما به شما توصیه می کنیم که از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید نتیجه بهتری داشته باشید. زیرا یک اشتباه در ایجاد کمپین تبلیغاتی می تواند باعث ایجاد هزینه های بیش تر بشود.

این مطلب برات مفید بود؟ به اشتراک بذارش

نظرات

  1. yazdanezati64@gmail.com
    زهرا روشنی

    میخوام پیج اینستاگرام در گوگل تبلیغ کنم

ثبت نظر