پردرآمدترین یوتیوبرهای جهان + بهترین یوتیوبر های ایران 2022

آیا پردرآمدترین یوتیوبرهای ایرانی و خارجی را می شناسید؟ می دانید که بیشترین درآمد یوتیوبر های ایرانی چقدر است؟ یوتیوب برای بعضی افراد منبع درآمد خوبی به حساب می آید. در سراسر جهان افراد بسیاری از یوتیوب به درآمدهای آن چنانی رسیده اند. در مطالب قبلی با روش های کسب درآمد از یوتیوب آشنا شدید؛ کاربران با راه اندازی کانال یوتیوب و جذب فالوور و بازدیدکننده می توانند شروع به کسب درآمد از یوتیوب کنند. اما آیا برایتان جذاب نیست که بدانید پردرآمدترین یوتیوبر های جهان چه کسانی هستند؟ در این مقاله می خواهیم شما را با معروف ترین یوتیوبر جهان و پردرآمدترین چنل های یوتیوب در ایران و جهان آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

پردرآمدترین یوتیوبرهای دنیا

پردرآمدترین یوتیوبرهای جهان و ایران

جای شکی نیست که یوتیوب یکی از پردرآمدترین شبکه های اجتماعی در تولید محتوای ویدئویی است. یوتیوبرها می توانند با ساخت ویدئوهای جذاب و کاربرپسند، نظر کاربران را به خود جلب کرده و آن ها را به دنبال کردن کانال خود وادار نمایند.

معیار کسب درآمد از یوتیوب و پرداخت برای کانال های ویدئویی این است که حداقل دارای 1000 سابسکرایبر و 4000 ساعت نمایش ویدئو باشند. تنها در این صورت می توان از یوتیوب درآمد داشت.

در ادامه با لیستی از بهترین یوتیوبر های ایرانی و خارجی آشنا می شوید که با داشتن بیشترین تعداد سابسکرایبر و بازدید درآمدهای میلیاردی از یوتیوب می گیرند.

خدمات یوتیوب

پردرآمدترین یوتیوبر ایران

درآمد یوتیوبر های ایرانی از بسیاری از چنل های فارسی رقم قابل توجهی است. قطعا اشاره به تمامی آن ها در این مقاله امکان پذیر نیست و ترجیح می دهیم به معرفی برخی از یوتیوبر های معروف ایرانی، در عین حال محبوب ترین یوتیوبر ایران بپردازیم. (در نظر داشته باشید درآمد یوتیوبر های معروف ایران که در ادامه بیان می کنیم به صورت حدودی و متغیر است.) به طور کلی نمی توان به طور مطلق فردی را به عنوان پولدار ترین یوتیوبر ایران معرفی کرد. زیرا میزان درآمد در بازه های زمانی مختلف، متفاوت است.

آریا کیوکسر در حوزه گیم پلی

می توان گفت آریا کیوکسر یوتیوبر معروف ایران و یکی از پردرآمدترین و بهترین یوتیوبر های ایران است که توانسته یکی از پرطرفدارترین کانال های یوتیوب زبان فارسی را به نام خود کند. او با شروع فعالیت خود از سال 2016 در حوزه گیم پلی و ساخت ویدئوهای گیمینگ در یوتیوب، قدیمی ترین یوتیوبر ایران نیز محسوب می شود. او به عنوان پردرآمدترین یوتیوبر ایرانی، ماهانه درآمدی بین یک تا دو میلیارد تومان کسب کند.

کانال یوتیوب آریا کیوکسر
کانال یوتیوب پوریا پوتک

پوریا پوتک، رپر نسل سوم

پوریا پوتک یوتیوب با نام اصلی پوریا عرب یکی از رپرهای نسل سوم است که موضوعات اجتماعی سیاسی و فلسفی را در آهنگ هایش دنبال می کند. پوریا پوتک با ایجاد موزیک ویدئوهای حاوی مفاهیم فلسفی و عقیدتی توانسته کاربران زیادی را طرفدار خود کند. وی به منظور برقراری ارتباط بیشتر با هواداران خود در یوتیوب و نیز کسب درآمد دلاری بیشتر، بعد از موفقیت در رپ، کانال یوتیوب خود را راه اندازی کرد. پوتک با شروع کانال یوتیوب و ادامه فعالیت در آن توانست درآمد ماهیانه بین 3 هزار تا 47 هزار دلار از یوتیوب داشته باشد.

سپهر خلسه رپر پرطرفدار فارسی

سپهر خلسه یکی دیگر از رپر های یوتیوبر و از بهترین رپرهای فارسی است که با شروع فعالیت در یوتیوب توانست طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. همسر سپهر در حرفه مدلینگ مشغول به کار است این دو در کنار یکدیگر توانسته اند موزیک ویدئو و محتواهای جذابی تولید کنند و نظر بسیاری را به خود جلب نمایند. درآمد ماهانه یوتیوب خلسه بین 500 تا 9 هزار دلار تخمین زده می شود.

کانال یوتیوب خلسه
کانال یوتیوب فرشاد سایلنت

فرشاد سایلنت در حوزه طنز

یکی دیگر از بهترین یوتیوبرهای ایرانی فرشاد سایلنت است که البته نام اصلی او فرشاد دهقانی است و در فضای مجازی به این نام شناخته شده است. درآمد فرشاد سایلنت در یوتیوب با فعالیت در حوزه تولید کلیپ های طنز کسب می شود. او با جذب نظر بسیاری از کاربران به خود، شهرت زیادی را کسب کرده است. همچنین با ساخت محتواهای خنده دار و چالشی توانسته هم با کاربران تعامل خوبی برقرار کند و پول زیادی به دست آورد. میانگین حدودی درامد فرشاد سایلنت از یوتیوب بین 3 هزار تا 46 هزار دلار در ماه تخمین زده می شود.

به نظر شما پولدارترین یوتیوبر ایرانی کیست؟ برایمان در دیدگاه ها بنویسید.

پردرآمدترین کانال های یوتیوب خارجی

تعدد کانال های خارجی در یوتیوب بیش از کانال های ایرانی است. از همین رو آمار چنل های پردرآمد آن ها نیز بیشتر است. در اینجا تنها به چند مورد از پردرآمدترین ها اشاره می کنیم. قطعا احتمال فعالیت کانال های پردرآمدتر از این موارد هم در یوتیوب وجود دارد.

Ryan kaji یوتیوبر فعال در حوزه کودکان و اسباب بازی

رایان کاجی متولد 2011 که به عنوان یکی از بهترین یوتیوبر های جهان و در عین حال پولدارترین یوتیوبر جهان شناخته می شود، از 3 سالگی محتوای ویدئویی او در یوتیوب نشر داده شد. جالب است بدانید زمانی که رایان 3 سال داشت مادرش تصمیم به راه اندازی کانال یوتیوب گرفت و از فعالیت های سرگرم کننده او مانند شنا و ژیمناستیک، محتوای ویدئویی منتشر می کرد. به مرور رایان به عنوان اینفلوئنسری شناخته شد که اسباب بازی های مختلف را در کانالش معرفی و بررسی می کرد. مردم هم کانال او را به عنوان بهترین کانال برای معرفی و خرید اسباب بازی دنبال می کردند. کاجی با سه میلیون دنبال کننده توانسته نمایش ویدئوهایش را به بیش از 47 میلیارد برساند و درآمد سالیانه 29.5 میلیون دلار از یوتیوب داشته باشد! این رقم با در نظر داشتن درامد یوتیوبر های خارجی رقم قابل توجهی است.

کانال یوتیوب رایان
کانال یوتیوب mrbeast

جیمی دونالدسن (MrBeast) جوان خیرخواه در حوزه کمک به فقرا

دومین یوتیوبری که می توان او را پولدارترین یوتیوبر جهان نامید، جیمی دونالدسون است. او با 22 سال سن، معروف به مستر بیست بوده و به عنوان پردرآمدترین یوتیوبر جهان شناخته می شود که بیش از 60 میلیون دنبال کننده دارد. او در تلاش برای رساندن این تعداد به مرز 100 میلیون بوده و احتمال رسیدن به آن ممکن است به زودی برای او اتفاق بیفتد. تعداد نمایش ویدئوهای این یوتیوبر معروف تا به امروز بیش از 10 میلیارد رسیده است. موضوع فعالیت های جیمی کمی خلاقانه تر است. او در حوزه کمک به فقرا و افراد بی خانمان محتوای ویدئویی تهیه می کند. اگرچه ابتدا به صورت تصادفی چنین موضوعی را شروع کرد اما این موضوعات برای مردم آن قدر تأثیرگذار بود که در حال حاضر با بیش از 60 میلیون سابسکرایبر درآمد سالیانه 24 میلیون دلار از یوتیوب دارد.

کانال دود پرفکت (Dude Perfect)

کانال دود پرفکت در سال 2009 توسط 5 دوست صمیمی راه اندازی شد. این گروه ایده جذابی برای تهیه محتوای ویدئویی داشت و آن هم این بود که از پرتاب توپ بسکتبال در زوایای مختلف فیلم بسازند! به مرور این کانال طرفداران بیشتری پیدا کرد و افراد زیادی شروع به دنبال کردن آن کردند. در حال حاضر این کانال پرطرفدار دارای 60 میلیون دنبال کننده است که تعداد نمایش ویدئوهای آن ها حدود 30 میلیارد بار بوده است. درآمد یوتیوب این کانال را در طی یک سال می توان حدود 23 میلیون دلار در نظر گرفت.

کانال یوتیوب dude perfect
کانال یوتیوب Good Mythical Morning

رتبه چهارم کانال یوتیوب Good Mythical Morning از Rhett and Link

یکی از قدیمی ترین شرکا در یوتیوب کانال Good Mythical Morning است که فعالیت خود را از سال 2012 شروع کرد. موضوع محتوایی این کانال پردرآمد مسائل طنز و سرگرم کننده است که در برنامه روزانهGood Mythical Morning  به زبان طنز صحبت می کند. درآمد این کانال از یوتیوب حدود 20 میلیون دلار در سال است.

Markiplier فعال در حوزه گیمینگ

مارکیپلیر حدود 10 سال پیش کانال خود را که با موضوع گیمینگ، راه اندازی کرد. مارکیپلیر در حال حاضر بیش از 29 میلیون سابسکرایبر دارد که تعداد نمایش ویدئوهایش تا به حال به بیش از 15 میلیارد بار رسیده است. درآمد سالیانه این یوتیوبر پردرآمد حدود 19.5 میلیون دلار است.

کانال یوتیوب markiplier

بیشترین درآمد از یوتیوب در ایران

همانطور که گفتیم در مورد میزان درامد یوتیوبر ها در ایران نمی توان به طور مطلق صحبت کرد. ممکن است یوتیوبری در حال حاضر در رده دهم از لحاظ درآمدی باشد اما در سال آینده جایگاه اول را به خود اختصاص دهد.

به علاوه اینکه درآمد ماهانه یوتیوبر های ایرانی سقف ندارد؛ ممکن است از 1 دلار شروع شده و تا چند ده هزار دلار هم باشد.

عامل مهم دیگر که بر درامد یوتیوبر ها موثر است، حوزه فعالیت آن ها در این پلتفرم گسترده است. یوتیوبر های طنز با یوتیوبرهای گیمر متفاوت اند. هم از لحاظ درآمد، هم از لحاظ نوع مخاطب، هم محتوا و … . بنابراین برای بررسی میزان درامد ماهیانه یوتیوبر های ایرانی باید به فیلد مورد نظر توجه کنید. به عنوان نمونه دیدیم که در بین همه یوتیوبر های ایرانی نامبرده بیشترین درآمد، متعلق به آریا کیوکسر است که در حوزه گیمینگ فعالیت می کند.

سؤالات متداول در مورد یوتیوبر های معروف خارجی

و در آخر

در این مقاله با پولدار ترین یوتیوبر های ایرانی و جهان آشنا شدید. ویژگی مشترک همه این یوتیوبرها خلاقیت آن ها بوده که توانسته است به نوعی توجه کاربران را به خود جلب کرده و آن ها را به مرحله نقد کردن درآمد یوتیوب برساند. یوتیوبر موفق بودن فارغ از سن و سال بوده و این خلاقیت موضوعی است که شما را محبوب می کند و مردم را به دنبال کردن شما مجاب می سازد.

این مطلب برات مفید بود؟ به اشتراک بذارش

نظرات

  1. hi@ejtemano.ir
    اجتمانو

    ممنون از این مطلب کاربردی

ثبت نظر