معرفی 6 روش کسب درامد دلاری از گوگل | کسب درامد گوگل 2023

کسب درآمد دلاری گوگل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کسب درآمد گوگل دغدغه بسیاری از افراد شده است. گوگل هر روزه در حال تکامل و پیشرفت است. در طی روند تکامل گوگل، پلتفرم های خدماتی متفاوتی به آن اضافه شده اند که امکان درآمدزایی را به شما می دهد. کسب درامد دلاری توسط گوگل می تواند به روش های متفاوتی انجام شود. در ادامه این مقاله، با انواع روش های کسب درآمد دلاری از گوگل آشنا خواهید شد.

کسب درآمد دلاری چیست؟

کسب درآمد دلاری موضوعی جذاب برای همه کاربران اینترنتی است. آنچه بر جذابیت این قضیه می افزاید تفاوت ارزش دلار و ریال است که کسب درآمد دلاری را بسیار ارزشمندتر می کند. اینکه بتوانید بهترین پلتفرم برای کسب درآمد دلاری را پیدا کنید و روش رسیدن به این هدف را بدانید از مواردی است که باید برای کسب درآمد دلاری در نظر داشته باشید.

چگونه می توان درآمد دلاری داشت؟

زمانی که حرف از دلار و درآمد دلاری می شود، ممکن است افکرار پیچیده ای به ذهنتان برسد. اینکه این کار نشدنی است و دردسرهایی دارد و … . حتی ممکن است ذهنتان به سمت تبلیغات ادوردز برود. اما باید بگوییم که کسب درآمد دلاری از تفکرات شما ساده تر بوده و کاملا متفاوت از ادوردز است.

با پیشرفت کسب و کارهای اینترنتی، افراد بسیاری به دنبال کسب درآمدهای کلان هستند. علاوه بر امکان خرید کلیک گوگل این موتور جستجوی بزرگ بستری برای کسب و کارها فراهم کرده است که همراه با پیشرفت بتوانند از طریق گوگل درآمدزایی نیز داشته باشند. همچنین باید بگوییم که گوگل پربازدیدترین موتور جستجو است که محبوبیت بسیاری در بین افراد دارد. شما از طریق بکارگیری پلتفرم های مختلف گوگل می توانید درآمد خود را بالا ببرید.

اما باید در نظر داشته باشید که این درآمد در اکثر مواقع از طریق قرارگیری سایت در صفحات اول گوگل بدست می آید. به همین دلیل است که شما باید تلاش کنید تا به رتبه های بالای گوگل دست یابید.

آسان ادوردز با اختیاراتی که دارد و به عنوان پارتنر رسمی گوگل، می تواند فرآیند ثبت و کسب درآمد را برای شما سهولت ببخشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

تیم آسان ادوردز مفتخر است که بهترین سرویس ها را با کمترین هزینه، در زمانی کوتاه و به آسان ترین روش برای شما فراهم کند.

روش های کسب درآمد از گوگل

برای کسب درآمد دلاری از طریق موتور جستجوی گوگل می توانید از روش های متفاوتی استفاده کنید. برخی از راه های کسب درآمد دلاری از گوگل عبارتند از:

  • کسب درآمد دلاری از گوگل ادسنس
  • کسب درامد دلاری از یوتوب
  • کسب درآمد دلاری از گوگل ادموب
  • کسب درآمد دلاری از گوگل مپ
  • کسب درامد دلاری از تبلیغات کلیکی
  • کسب درامد از گوگل بلاگر

در ادامه شما با نحوه کسب درآمد دلاری از طریق این روش ها بیش تر آشنا خواهید شد.

کسب درآمد دلاری از گوگل ادسنس

اگر بخواهیم به طور ساده بگوییم که گوگل ادسنس چیست باید بگوییم که گوگل ادسنس از طریق قرار دادن تبلیغات در سایت های شما باعث درآمدزایی شما می شوند. البته باید بدانید که سایت شما نیز باید یک سری ویژگی ها داشته باشد. سایت هایی که گوگل ادسنس در آن ها قرار می گیرند باید دارای معیارهای جذاب بالایی باشد. توجه کنید که با افزایش رتبه سایت می توانید افزایش بازدید سایت را برای خود به ارمغان آورده و به طور سالانه مقدار قابل توجهی ترافیک داشته باشید. در چنین شرایطی می توانید به سراغ گوگل ادسنس بروید.

تیم گوگل پس از ثبت نام و ساخت اکانت ادسنس، کیفیت کلی سایت شما را ارزیابی می کنند. از معیارهای مهم در این رویه میزان دسترسی و مشارکت بازدیدکنندگان است. اگر سایت شما کیفیت اولیه مورد نیاز را داشته باشد شما می توانید تبلیغات گوگل را در سایت خود قرار دهید. با این کار می توانید به صورت قابل توجهی به کسب درآمد از گوگل ادسنس بپردازید.

کسب درآمد از ادسنس

ادموب دلاری

کسب درآمد دلاری از گوگل ادموب

بگذارید این تصور غلط که “تنها می توان از طریق نمایش تبلیغات در سایت درآمدزایی کرد” را از بین ببریم. امروزه با استفاده از پلتفرم گوگل ادموب می توانید برای کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن نیز اقدام کنید. گوگل ادموب چیست؟ Google AdMob یکی دیگر از پلتفرم هایی است که گوگل برای کسب درآمد از تبلیغات اپلیکیشن به کاربران خود ارائه داده است. گوگل ادموب شباهت بسیاری به گوگل ادسنس دارد. تنها تفاوت موجود بین آن ها این است که شما به جای تبلیغ در وبسایت ها، در اپلیکیشن های پرکاربر، تبلیغات خود را انجام می دهید.

در واقع گوگل ادموب فرصت کسب درآمد دلاری با موبایل را فراهم کرده است.


کسب درآمد دلاری از طریق یوتیوب

جهات را به آن جلب کرده است و به همین دلیل اخیرا تبلیغ یوتیوب بسیار طرفدار پیدا کرده است. پلتفرم یوتیوب یکی از جذاب ترین منابع برای سرگرمی افراد است که امروزه با تولید محتوای جذاب به راحتی می توانید از آن درآمدزایی داشته باشید. بدین ترتیب که:

  1. در گام اول کانال یوتیوبی خود را ایجاد کنید.
  2. یک محتوای تصویری جذاب تولید کنید و آن را در کانال یوتیوب خود بارگذاری کنید.
  3. در صورتی که در طی 12 ماه 1000 مشترک پیدا کردید و 4000 ساعت از کانال شما بازدید شد، می توانید کانال خود را به گوگل ادسنس متصل کنید.

حال شما می توانید کسب درآمد از یوتیوب را تجربه کنید!

یوتیوب دلاری

گوگل مپ دلاری

کسب درآمد دلاری از گوگل مپ

یکی از مواردی که در زمینه کسب درآمد از طریق گوگل کمتر به گوش رسیده است، کسب درامد دلاری از گوگل مپ است. گوگل مپ معتبرترین برنامه مسیریابی در کل دنیا محسوب می شود که کاربران زیادی هر روزه در حال استفاده از آن هستند. شما با کامل کردن اطلاعت گوگل مپ می توانید کسب درآمد کنید. البته باید بگوییم که از همان ابتدا این اتفاق نخواهد افتاد. شما پس از گذشتن یک مدت زمان مشخص و طی کردن برخی مراحل می توانید امتیازات خود را افزایش دهید و به کسب درآمد برسید.


کسب درامد دلاری از تبلیغات کلیکی

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی به صورت PPC انجام می شود. PPC به معنای پرداخت به ازای کلیک است. در این نوع از تبلیغات آنلاین تبلیغ دهندگان بر اساس تعداد دفعاتی که بر روی تبلیغ آن ها کلیک می شود هزینه ای باید پرداخت کنند. به طور کلی این نوع از تبلیغات یکی از راه های افزایش ورودی گوگل به شمار می آیند.

گوگل ادز دلاری

گوگل بلاگر دلاری

کسب درامد از گوگل بلاگر

حال می رسیم به آخرین راه کسب درآمد از گوگل. در این روش شما با استفاده از بستر رایگان گوگل بلاگر Google Blogger به راحتی کسب درآمد داشته باشید. شا در این روش باید بر روی BlogSpot فعالیت کنید. شما باید در ابتدا موضوع وبلاگ خود را انتخاب کنید و سپس مهارت و دانش خود را به کار بگیرید. تمام تلاش خود را بکنید تا بتوانید با استفاده از مهارت نویسندگی خود بیننده بیش تری کسب کنید.

کسب درآمد دلاری از گوگل

کسب درآمد دلاری در ایران طرفداران زیادی دارد. امروزه دلار بالاترین واحد ارزش پولی در جهان است. به همین دلیل کسب درآمد دلاری برای هر کسی پر از سود است.

همانطور که می دانید ارزش دلار بیشتر از سایر واحدهای پولی است. این بدان معنا است که اگر به صورت دلاری کار کنید، تا چند برابر واحد پولی ایران را دریافت می کنید. به همین دلیل امکان کسب درآمد بیشتر از این طریق وجود دارد.

عدم تأثیرپذیری از نرخ تورم

دلار به عنوان یکی از واحدهای پولی ارزشمند در سراسر جهان، قیمت کالا و سایر خدمات را تحت تأثیر قرار می دهد. نرخ ریال در داخل کشور ثابت است اما قیمت کالا و خدمات همراه با دلار تغییر می کند. به همین دلیل بهترین راه حل برای فرار از نرخ تورم کسب درآمد دلاری است.

در صورتی که بتوانید درآمد دلاری داشته باشید، بالارفتن نرخ تورم هیچ تأثیری در کسب و کار شما نخواهد داشت. چرا که شما به صورت ریال کسب درآمد نمی کنید و بالارفتن نرخ تورم ضرری برای شما ایجاد نمی کند. به همین دلیل شما همان مقدار هزینه را به صورت دلاری پرداخت می کنید.

کسب شهرت در حوزه کسب وکار

بین المللی شدن کسب وکار یکی دیگر از مزایای کسب درآمد دلاری است. کسب درآمد دلاری راه را برای آشنایی با سایر کسب و کارهای بزرگ جهانی باز می کند. به همین دلیل ممکن است فرصت های بهتری برای پروژه های بزرگ در سطح بین المللی برایتان پیش بیاید.

بنابراین با کسب درآمد دلاری می توانید رزومه موفق تری داشته و حتی می توانید کسب و کار خودتان را از یک کسب وکار داخلی به یک کسب و کار بین المللی تبدیل کنید.

برندینگ در سطح بین المللی

با کسب درآمد دلاری فرصتی برای شناخته شدن و برندسازی فراهم می شود. اگر به صورت شخصی، کار می کنید و شناخته شده نیستید، می توانید با شرکت در یک پروژه بین المللی خود را به همه بشناسانید و به نوعی برندسازی بین المللی را برای خود انجام دهید.

سرمایه اولیه کم

نیاز به سرمایه اولیه اندک، یکی دیگر از مزایای کسب درآمد دلاری است. در کسب و کارهای شخصی می توانید با هزینه کم کار را شروع کنید. بهترین کار هم این است که در ابتدای مسیر سرمایه کمتری را اختصاص دهید. خوشبختانه با کسب درآمد دلاری این امکان، فراهم شده است.

سهولت برداشت درآمد

شاید قبلاً برداشت درآمد دلاری کمی مشکل بود اما در حال حاضر به دلیل وجود پلتفرم های مختلف در کمتر از چند دقیقه درآمد کسب شده به راحتی نقد می شود. در حال حاضر مجموعه هایی وجود دارند که می توانند خیلی سریع درآمد دلاری شما را نقد کنند. پس دیگر برای کسب درآمد دلاری، نگران نقدکردن آن نباشید.

آیا کسب درآمد دلاری شرایط خاصی دارد؟

مزد بی زحمت در هیچ جای دنیا وجود ندارد، در گوگل هم همینطور! قطعا برای کسب درآمد دلاری از طریق گوگل، نیاز به شرایط خاصی است که در ادامه به آن ها می پردازیم:

  • اپلیکیشنی که در گوگل پلی استور موجود باشد و بالای 5000 نصب فعال داشته باشد.
  • کانال یوتیوب فعال که در حال تولید محتوا است و بیش از 1000 عضو (سابسکرایب) دارد.
  • سایتی که به زبان انگلیسی یاعربی (زبانی بغیر از فارسی ) دارای محتوی است و مخاطب خارج از کشور دارد.

شرایط پیاده سازی

  • آسان ادوردز کدها و دسترسی های مورد نیاز شما برای کسب درآمد دلاری را فراهم می نماید.
  • پیاده سازی این فرآیند و فعالسازی آن در یوتیوب و سایت ها نیازمند هیچ گونه کار فنی نیست.
  • جهت فعالسازی تبلیغات در اپلیکیشن، SDK تبلیغاتی گوگل باید توسط تیم توسعه نرم افزار در اپلیکیشن پیاده سازی شود.
  • پس از پیاده سازی SDK سریال نامبرهایی از سمت آسان ادوردز در اختیار شما قرار داده می شود که باعث فعال شدن تبلیغ می گردد.

نحوه محاسبه درآمد و پرداخت آن چگونه است؟

در پایان هر ماه میلادی میزان درآمد دلاری شما اعلام می شود و در صورتیکه میزان درآمد به حداقل 80 دلار رسیده باشد، پرداخت انجام می شود. قیمت دلار با معادل آن به ریال در همان روز محاسبه، تبدیل و پرداخت می شود.

کارمزدی که آسان ادوردز از تمامی پرداخت ها خواهد داشت، تنها 25 درصد است. به عنوان مثال در پرداخت 100 دلاری ابتدا 25 دلار کسر و الباقی، با قیمت دلار روز به ریال تبدیل و به حساب شما واریز می شود.

آیا امکان درآمدزایی دلاری در ایران وجود دارد؟

بله در حال حاضر افراد زیادی هستند که در داخل ایران درآمد دلاری دارند. شاید فکر کنید به دلیل وجود تحریم ها کسب درآمد دلاری در ایران امکان پذیر نیست اما اشتباه می کنید!

درست است که تحریم ها وجود دارند اما به دلیل وجود شرکت های واسط دیگر مانعی برای کسب درآمد دلاری و نقدکردن آن وجود ندارد. از همین رو ایرانیان نیز می توانند با خیال راحت به کسب درآمد دلاری بپردازند.

روش های کسب درآمد دلاری در منزل

کسب درآمد دلاری در منزل

آیا می دانید که به راحتی می توانید با گوشی یا کامپیوتر خود درآمد دلاری کسب کنید؟ در حال حاضر بسیاری از افراد با استفاده از روش های خاصی اقدام به کسب درامد دلاری در خانه می کنند که در ادامه آن ها را شرح می دهیم.

یوتیوبر شوید

یکی از روش های کسب درآمد دلاری تماشای تبلیغ از طریق یوتیوب است. یوتیوبرها با تولید محتوا در یوتیوب می توانند به ازای تماشای ویدئو توسط هر کاربر از یوتیوب پول بگیرند. البته باید بدانید کسب درآمد دلاری از یوتیوب شرایط و قوانین خاص مربوط به خود را دارد.

بازار فارکس

بازار فارکس یکی از روش های پر ریسک و البته پر سود است که بسیاری از کاربران را برای کسب درآمد دلاری به سمت خود جذب کرده است. برای اینکه در بازار فارکس به بهترین نتیجه برسید قبل از هر چیز باید دانش و تخصص لازم برای آن را داشته باشید؛ البته در کنار سرمایه اولیه.

انجام پروژه های فریلنسری خارجی

گرفتن پروژه در سایت های فریلنسری خارجی نیز می تواند روشی عالی برای کسانی باشند که دارای مهارت خاصی هستند. شما می توانید با گرفتن هر پروژه در سایت های فریلنسری یک رزومه قوی برای خود ایجاد کرده و درآمد بیشتری کسب نمایید.

همکاری در فروش

همکاری در فروش، یکی دیگر از راه های کسب درآمد دلاری است. در این روش شما باید محصولات یا خدمات دیگر فروشگاه ها را به فروش برسانید و در ازای آن ها پورسانت دریافت کنید. این روش می تواند یکی از پردرآمدترین روش های کسب درآمد دلاری باشد برای مثال آمازون یکی از بهترین و معتبرترین سایت هایی است که در زمینه همکاری در فروش فعالیت می کند و البته شما نیز می توانید با آن ها همکاری کنید.

ارزهای دیجیتال

کسب درآمد دلاری و گرفتن بهترین نتایج در ارزهای دیجیتال نیازمند وقت است. بنابراین برای اینکه بهترین نتایج را در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتالی داشته باشید باید زمان کافی برای رسیدن به نتیجه ایده آل داشته باشید کنید.

سوالات متداول در مورد کسب درآمد دلاری

و در آخر

در بالا روش های مختلف کسب درآمد دلاری را بیان کردیم. شما به دلخواه و با توجه به شرایط خود می توانید یکی از این راه ها را انتخاب کنید. تنها چیزی که در این میان مهم و قابل توجه است، پربازدید بودن مطالب به اشتراک گذاشته شده توسط شماست. هر چه تعداد بازدیدهای شما بالاتر باشد، شما درآمد بالاتری خواهید داشت. انتخاب با شماست!

درآمد دلاری

این مطلب برات مفید بود؟ به اشتراک بذارش

ثبت نظر